12 paź 2012

Inspiracje

Hej ! Dzisiejszy dzień był zupełnie zwariowany. Od rana byłam na ślubowaniu. Nie wiedziałam, że mamy aż tylu, tak bardzo uzdolnionych ludzi w szkole. Byłam pod wrażeniem. Zaraz po całej uroczystości umówiłam się z Oliwią i paroma kolegami. Było naprawdę .. cóż jakby to określić CIEKAWIE. Zwiedziłyśmy parę nowych miejsc, dowiedziałyśmy się dość dużo. Potem niestety jak zwykle musiałyśmy iść na angielski. Jak się jednak okazało tam też nie było nudno.

Wracając do tematu notki. Moje inspiracje... Są nimi głównie zdjęcia, które często znajduję na facebook'u.
Takie jak na przykład :













Buziaki MALINKA <3

2 komentarze:

  1. Anonimowy10/12/2012

    heeee a może dodałaś byś tak posta który no nie wiem będzie ciekawyy!! Dodaj swoje stylizacjie -,- chyba po to się blogi robiii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze specjalnie dla ciebie będzie jutro albo po jutrze stylizacja .. :D

      Buziaki MALINKA <3

      Usuń