14 paź 2012

Snow in Venice

Hej ! W sobotę byłam na koncercie z O. i J. Było na prawdę świetnie. Muzyka jezzowo rockowa. Bardzo w moim stylu. Spotkaliśmy się pod teatrem "Szwalnia". Koncert skończył się około godziny 21.40

Mam dla Was próbkę muzyki zespołu "Snow in Venice". Żeby jednak przekonać się jak na prawdę brzmi ich muzyka trzeba wybrać się na koncert.






Zainspirowały mnie Ich piosenki i już jutro wybieram się na swoją pierwszą lekcję gry na gitarze. Jak na razie nie wiem co z tego będzie ale bardzo chcę spróbować. Odkąd pamiętam, marzyłam o tym by siedzieć sobie w pokoju brzdąkać na gitarze i śpiewać piosenki. Mam nadzieję, ze niedługo będę mogła pochwalić się Wam moimi umiejętnościami.

A wy ..? Co myślicie o grze na gitarze, może na czymś gracie ? Trudno jest się nauczyć?

Buziaki Kochani wracam do książek .. MALINKA <3

8 komentarzy:

  1. Anonimowy10/14/2012

    Ja gram na gitarze, nie jest trudno się nauczyć, jak pochodzisz na naukę gry z pół roku, nauczysz się wszystkich chwytów to zagrasz wszystko :)
    //G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm to fajnie. Już się nie mogę doczekać.

      MALINKA <3

      Usuń
  2. Anonimowy10/15/2012

    usunięcie komentarza.. tak bardzo dorosłe malinkoo tak. ;]
    jedyne co mi się teraz nasuwa to czy ty wgl. powinnas prowadzić tego bloga. Bo poco skoro nie umiesz poradzić sobie z krytyką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10/16/2012

      Ta moje też zawsze usuwa :/

      Usuń
    2. Jeśli nie umiecie dodać komentarza (nawet krytycznego), który będzie odpowiednio napisany to niestety będzie usunięty. Przypominam, że komentarze nie mogą być obraźliwe ani nie może być w nich bluźnierstw..

      Pozdrawiam MALINKA <3

      Usuń
  3. Anonimowy10/16/2012

    Spoko ale najpierw naucz się odróżniać krytyke od faktu. Jeśli myśle że twój post nie jest ciekawy napisze to niezależnie od tego czy to usuniesz. Powinno cię to zmotywować do tworzenia lepszych wisów bo jak na razie jest coraz nudniej. Sory za szczerość, ale jak kiedyś powiedziałaś cenisz opinie innych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10/17/2012

    Wpisy przedmówcy są bardzo subiektywne i widzę ,że przepełnione duża dozą ,,zazdrości,, najlepiej krytykować !!!. Jeżeli nie podoba ci się blog Malinki to po co w ogóle zaglądasz, zabierz się może za coś innego co wypełni twój czas i niebłaznuj z tymi wrednymi wpisami.
    SNOOKI

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy10/17/2012

    Po pierwsze wcale nie powiedziałam że nie lubie jej bloga, gdyby tak było nie wchodziłabym tu. I dziwczynoo ogarnij się gdzie ty tu widzisz krytyke. Powiedziałam co myśle. Malina chyba tego od nas oczekuje tak. Nie chciałam jej obrazić okey.

    OdpowiedzUsuń