30 sie 2012

Znów razem

Hej Kochani.! Jestem zadowolona z dzisiejszego dnia. Od rana musiałam pójść na lekcje angielskiego i do gimnazjum, w celu zakupienia polówki oraz tarczy szkoły. Od pewnego czasu zaczęłam zdrowiej się odżywiać i ogólnie zdrowiej żyć. Dlatego zamiast jechać tramwajem, poszłam na pieszo. Wróciłam do domu nieźle zmachana : D

Wstąpiłam również do Rossmana, gdzie kupiłam cudowny krem do twarzy .. Zdążyłam już go przetestować i mogę go Wam spokojnie polecić :P





A pod spodem zdjęcia polówki .. :D




Wieczorem wybrałam się z kumplami na spotkanie... Było Bosko ...! Kocham Was ..! Do jutra.

Buziaki MALINKA <3


5 komentarzy:

  1. nie wiem co bym zrobiła bez kremu/ pudru .
    JEST WSPANIAŁY !

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy8/31/2012

    Ja także uwielbiam kosmetyki z linii under twenty, wspaniała sparwa zwłasza na zimę .

    Pozdrawiam i życzę powodzenia w nowej szkole
    Snooki

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham 20twenty ;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, ty też masz mundurki? także mam takie niebiekie polo, ale z napisem "gimnazjum nr 2" :D

    OdpowiedzUsuń