27 sie 2012

Aunt

Hi ..!  Dzisiaj jestem strasznie niezorganizowana. Wstałam dość wcześnie, wykąpałam się wyszykowałam i poszłam odwiedzić lekarza. Przez tydzień brałam antybiotyk, a kaszel wciąż mi nie przeszedł, więc poszłam po kolejne leki. Lekarka przepisała Mi tylko syrop i mam nadzieję, że dzięki niemu pozbędę się w końcu tego potwornego, gruźliczego kaszlu ! W drodze powrotnej wskoczyłam do fotografa. Zrobiłam zdjęcia do legitymacji i powoli wróciłam do domu.

Teraz muszę zgrać zdjęcia dla ciotki, spakować się i nakarmić chomika : D Tak, właśnie tak ! Znów będę się pakować. Umówiłam się na nocowanie u mojej kochanej ciotki. Ale przed tym jeszcze obiad u chrzestnej  ^^

Wszystko jest strasznie zwariowane, dokładnie tak samo jak moja rodzina. Nie myślcie sobie, że moja "ciocia" to taka zwykła wszystkim dobrze znana "ciocia". Nieee ! Sylwia jest totalnie zwariowana i przede wszystkim bardzo lekko mówiąc młodzieżowa. Cóż jest młoda i rozumiemy się bez słów, chodzimy w swoich bytach, malujemy się i razem gotujemy. Co ja bym bez niej zrobiła. Czasem powie coś, czego nie powinna mojej mamie ale wybaczam ! <3  Chciałabym w swoim życiu spotykać więcej ludzi takich ludzi jak Sylwia.

Zdjęcia.. :P

Bransoletka kupiona na Zakynthos.. ręcznie robiona... podoba się Wam ..?

Opisywałam ją w jednym z postów pisanych na Zakynthos

Nowa książka .. trzecia część ... POLECAM !

Zdjęcia... Hahahahah <3


Więcej zdjęć z Zakynthos .. <3






Z mamą .. <3


Cebula ... ! hahahah :P
Nad morzem .. :P

Buziaki Kochani ... MALINKA <3

8 komentarzy:

  1. aleś ty śliczna. nooo nie mogę :) świetna bransoletka i zdjęcia.

    + jeżeli mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ... Z tego co wiem .. To nie mam wlaczonej zadnej weryfikacji obrazkowej. Ale jesli cos zauwazylas to postaram sie temu zaradzic . :P

      Buziaki MALINKA .. <3

      Usuń
  2. ale masz pozytywne zdjęcia legitymacyjne :D ja na moim siedzę jak taki przymuł -.- fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy8/29/2012

    Czytam twojego bloga od niedawna i na prawdę mi się bardzo spodobał. ;)
    I musze serio stwierdzić, że jesteś bardzo dojrzała jak na swój wiek. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, miło Mi że tak myślisz .. :P

      Buziaki MALINKA <3

      Usuń
  4. Ooo... też tam byłam :)

    OdpowiedzUsuń