3 maj 2012

Znów Razem

Hej Kochani... <3 Rano opuściłam cudowną Spałe i przeniosłam się razem z moją przyjaciółką Oliwią nad Zalew Sulejowski.. Nie ma tam internetu, więc musicie mi wybaczyć ale dodam post dopiero w niedzielę.. :D Jak już się pewnie domyślacie razem z Olką zrobimy mnóstwo sesji, które jak zwykle będziecie mogli obejrzeć na blogu ... :* Strasznie was przepraszam za to, że nie napiszę do was przez tyle dni ale nie mam na to zupełnie wpływu... Wiem, że będzie super zabawa, więc jestem bardzo szczęśliwa i radosna Hahahahahaha.... :D Będę jednak bardzo wdzięczna jeżeli będziecie wchodzili i sprawdzali bo bardzo możliwe jet to, że w jakiś cudowny sposób uda mi się napisać... <3

Best Friend 4ever <33


Oliwia Ciołek Nr 1 A Ja Ciołek Nr 2 :D
Haha ! Oliwia wyszła jak Elvis :D <3


                                     Buziaki....... Wasza wiecznie zabiegania MALINKA.. :*

4 komentarze:

  1. Anonimowy5/03/2012

    UUUUU Takie to mają dobrze, Spała, zalew Sulejowski, a rodzice to nie chodzą do pracy,ze cały weekend majowy w rozjazdach z wami są !!!!! Fajosko, udanego wypoczynku dziewczyny , czekam na sporo ciekawych jak zwykle fotek. A jwszcze jedno , czy WY zawsze jesteście razem na wakacj e też razem !!!!!???

    Pozdrawiam Wielbiciel bloga :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz .. W sumie to prawda, że spędzamy ze sobą mnóstwo czasu .. Ale to chyba dobrze ;) Ja osobiście uważam, że jeżeli ktoś ma taką osobę jak Marta ( taką przyjaciółkę ) to powinno się z tego korzystać, spędzać ze sobą jak najwięcej tego wolnego czasu ... aby lepiej się poznać .. oraz żeby już całkiem niedługo uznać, że wiecie o sobie wszystko :D <3 Pozdrawiam Olken :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy5/04/2012

    jakie ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łoo fajne zdjęcia . miłego pobytu .


    zapraszam dodajemy ??

    OdpowiedzUsuń