6 maj 2012

Dom

Hej Kochani. :* Niedawno wróciłam. Jestem wypoczęta, zrelaksowana i naładowana pozytywną energią. W głowie roi mi się od nowych pomysłów i spostrzeżeń, a cały świat wydaje się jakby lepszy.. :D Miniona majówka będzie kojarzyła się mi głównie z mnóstwem słodyczy, nowymi sesjami, odpoczynkiem i przede wszystkim mile spędzonym czasem na świeżym powietrzu. Bardzo brakowało mi możliwości napisania do was, więc strasznie się cieszę, że mogę zrobić to właśnie teraz. :P Tak jak obiecałam wcześniej udostępnię wam wiele nowych sesji ale nie wszystkie naraz. Będą się pojawiały co jakiś czas... spokojnie.

Zapraszam... zdjęcia ze Spały . <3











Spodnie - Zara
Bluzka - Marc Jacobs
Sweterek - Reserved
okulary - Ray Ban 

Na wyjeździe z Olką było równie fajnie. Opalałyśmy się, ciągle podjadałyśmy słodycze i wiecznie gadałyśmy. Nie ma jednak nic lepszego od ciepłego, miłego i zacisznego kącika w domu. Bardzo się cieszę, że wreszcie mogę pobyć w domu, od którego często mam ochotę uciec. Jest cudownie. Stęskniłam się, więc dobrze, że jestem.

 Ostatnio dużo myślałam o sukience jaką założę na dyskotekę kończącą szkołę.. :D Czy macie dla mnie jakieś propozycje, sugestie odnośnie sukienki... Bardzo bym prosiła o jakieś linki lub wasze pomysły. Jestem w pełni otwarta na wasze sugestie... :* I przypominam o ankiecie. Głosujcie.. :P


Buziaki Kochani... Lecę rozkoszować się internetem .. MALINKA <3

3 komentarze:

  1. Tych Fotek to ja już nie robiłam :D Ale za to następne już tak ! :D <3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy5/07/2012

    Cześć,
    Malinka. Gdzie Ty byłas , tylko las i las i las . Spałaś w szałasie !!!! Co do sukienki to proponuje coś zupełnie prostego i nieskomplikowanego, tak jest najłatwiej,tylko nie CZARNY KOLOR !!!!!!!! oglądając Twoje outfity to na pewno będziesz wyglądała jak zwykle bardzo ciekawie, poradzisz sobie :-) :-) i tak Ty z koleżanką Olką ubieracie się bardzo INTERESUJĄCO, zresztą macie w szkole sporo naśladowczyń HIII HIII. Pozdrawiam Wielbiciel bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy5/07/2012

    HI, Malinka.
    zgodnie z Twoją prośbą podaje specjalnioe dla Ciebie kilka moich propozycji na kreacje balu 6 klas,

    1. http://vitalia.pl/forum40,396941,0_Sukienka-na-bal-gimnazjalny-jaka-wybrac.html

    2.http://www.makelifeeasier.pl/inne/sukienki-weselne/

    Pozdrawiam SNOOKI

    OdpowiedzUsuń