27 maj 2012

Smile

Hej.! Nockę spędziłam razem z Oliwią, dlatego dzisiaj jestem zupełnie nie wyspana. Od samego rana czuję się bardzo osłabiona i  strasznie zmęczona. Z wielką chęcią położyłabym się spać wcześniej, zwłaszcza, że jutro muszę być w szkole na 7:30. Zanim jednak pójdę spać czeka mnie czytanie lektury, małe zaległości w pracach domowych oraz ćwiczenia.


Dzisiejszy dzień pomimo złego samopoczucia spędziłam na świeżym powietrzu ze znajomymi. Poszliśmy na spacer do parku.. troszkę się powygłupialiśmy i było naprawdę fajnie.  Oto fotki i stylizacja. :D


Hemmm Wata ...! :D "I like it"


Outficik .. :D





Outfit
Sweterek - H&M
Spodnie - Stradivarius
Baletki - Zara
Zegarek - Swatch


Wracając do wczorajszego dnia...
Moja kochana ciocia S. podarowała mi wczoraj piękny prezent z okazji zbliżającego się dnia dziecka. Co..? Piękne miętowe spodenki z wysokim stanem i cudne lakiery do paznokci. Jestem jednak strasznie smutna  ... ponieważ spodenki okazały się za duże. Mam jednak nadzieję, że da się je wymienić na rozmiar mniejsze. :D


Szkoda,  że zdjęcia nie oddają prawdziwego koloru .. :D

Miejmy nadzieję, że moje odblaskowe paznokcie przywołają lato .. :P      A buciki zakupione na allegro.pl
Moje kochane spodenki .... D: Czemu jesteście za duże .. ?




























Pozdrawiam Was Kochani ... Do jutra.... MALINKA <3

2 komentarze:

  1. Anonimowy5/27/2012

    LoL?! My też byliśmy dzisiaj w parku.. Szkoda że się nie spotkaliśmy ;d
    Pozdrowionka
    -B

    OdpowiedzUsuń
  2. MAKÓWA5/27/2012

    KOCHANY RYJASKI,SPODENKI WYMIENIMY NA r.S I GITARA.BARDZO MI MIŁO,ŻE PREZENT Z OKAZJI DNIA DZIECKA SIĘ PODOBA.POZDRO OD CIOCI MORDY-SYLKI

    OdpowiedzUsuń