25 maj 2012

Prezent

Witajcie Kochani. Dzisiaj wszystko działo się bardzo szybko. Tuż po szkole umówiłyśmy się z Oliwią do galerii (łódzkiej) w celu kupienia prezentów na dzień naszych kochanych mam. Pochodziłyśmy i oczywiście jak zawsze nic nie znalazłyśmy. Uratował nas (na całe szczęście) sklep "INGLOT". Zatonęłyśmy w okrążających nas paletach kolorów. Wybrałyśmy piękne kosmetyki i wróciłyśmy bardzo zadowolone z naszego zakupu. Chciałabym żeby jutrzejszy dzień był dla mojej mamy niezapomniany... no i oczywiście żeby spodobał jej się prezent. Fotki ...







Muszę zrobić jeszcze parę rzeczy i uciekam na angielski. Parę minut temu dowiedziałam się o grillu. Gdzie..? U Oliwi na działce. Wspaniale. Najemy się i odpoczniemy od miasta chociaż przez cztery godzinki. Muszę się szykować... więc Buziaki Kochani.

Pozdrawiam MALINKA .. <3

3 komentarze:

  1. Anonimowy5/26/2012

    fajny prezent. :)

    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. prezent super : )) mama się ucieszyła? :D
    dodaję do obs i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy5/27/2012

    Mma jest zachwycona, przede wszystkim liczy się pomysł i WIELKIE Serce mojej wspaniałej Córki. Dziękuję Marciu BUZIAKI. Mamcia

    P.S Wspaniałe przyjęcie i obiad godny mistrza !!!!!!
    Pozdrowienia dla Olkena

    OdpowiedzUsuń