31 sty 2014

A ray of hope


Wiem co powinnam zrobić. Nie jest to najszczęśliwszy pomysł ale mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem. Czasem nachodzi mnie ta jedna genialna myśl i ruszam do działania. Skutki są różne. Czasem opłakane, a czasem dzięki tej jednej myśli życie diametralnie zmienia się na lepsze. Mam mały promyk nadziei, że tym razem wszytko wyjdzie pomyślnie. 
Nie możemy wszystkich naszych planów od razu odkładać na bok. Może to właśnie dzięki nim przejdziemy na kolejny poziom, na następny szczebel i będziemy coraz bliżej upragnionego celu. Moim celem jest osiągnięcie stu procentowego szczęścia. Mogę uznać, że blog był zapoczątkowaniem tej drogi. 


Przypomina o możliwości robienia TAŃSZYCH zakupów na stronie BORN PRETTY STORE z moim specjalnie dla Was przygotowanym kuponem  MARTAC10  (10% rabatu na całe zakupy). Chętnei odpowiem na Wasze pytania w komentarzach.

Kocham udziwniać stylizacje. Czasem napakuję na palce masę pierścionków, dodam trzy różne naszyjniki, bądź neonową czapkę. Tym razem jednak postanowiłam ograniczyć się do skórzanych rękawiczek z drobnymi ćwiekami oraz do butów, które udało mi się kupić na przecenach (w moim znienawidzonym sklepie, w którym jeszcze nigdy nic nie kupiłam) New look'u za 60zł (wow!). Od dawna szukałam takich butów. Do czarnego zestawu (ostatnio w mojej szafie króluje czerń i biel) włożyłam ozdobne białe skarpetki z falbanką. Chciałam przełamać ciężką czerń zabawnym, białym elementem :) 

Jak podobają Wam się efekty?

19 komentarzy:

  1. prześliczne te rękawiczki <3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, dlaczego ja nie jestem taka fotogeniczna i piękna? <3

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam, że jesteś! Wszystko zależy od postrzegania siebie. Ja zmieniłabym w sobie wiele ale na niektóre rzeczy nie mam wpływu i staram się je zaakceptować. :)

      Usuń
  3. Jak zwykle prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdj ślicznie ci w tym płaszczyki uwielbiam motyw pepitki :D

    http://wposzukiwaniusb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, chciałabym być tak fotogeniczna ♥ Ten efekt śniegu, cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. płaszcz jest cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog, może wspólna obserwacja ? http://love-victoria-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszcz idealny :) Pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba, jakoś ma taki klimat. Takich skarpetek szukałam bardzo długi czas, jednak nigdzie ich nie ma. Mogę wiedzieć gdzie je wyhaczyłaś? ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko jest idealnie dopasowane, Ty piękna, a zdjęcia jak zwykle profesjonalne. :-) Czego chcieć więcej?
    Prześliczny płaszczyk! *,*

    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty są świetne i nie wierzę, że za tą cenę je kupiłaś. Trochę mi przypominają styl Michael Jacksona
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  12. efekt jest super! ekstra płaszczyk! :)

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. płaszczyk przeeeeepiękny ! *.* fantastyczne zdjęcia i ciekawy wygląd blog, POZDRAWIAM :)

    Obserwacja za obserwację ? :D
    http://makemystoryx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Post dający do myślenia. Śliczna stylizacja <3 Piękna jesteś :*

    http://goffeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post ! ;*

    zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeżeli wejdziesz, ponieważ dopiero zaczynam : http://magic-wardrobe3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczny płaszczyk *ͺ*

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej, jaka piękna jesteś! *,*
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wysłałam Ci meila, w ciągu ilu dni mogę się spodziewać odpowiedzi?

    OdpowiedzUsuń