5 maj 2013

Returns

Hej Kochani. Miło móc znów do Was napisać. Cieszę się, że mogłam odpocząć i naładować pozytywnością ale zawsze fajnie jest powrócić do swojej codzienności. Do monotonnego życia, które skupia się wokół głupot. Pomimo tego, że teraz czeka mnie sporo nauki i trudu, to jestem wyjątkowo zaskoczona moim zapałem i optymizmem. Myśląc o nadchodzących katorgach, zawsze mówimy sobie, że już gorzej być nie może i wtedy nasza sytuacja znacznie się pogarsza. Zamiast myśleć o nadchodzącym bałaganie pomyślcie o czymś dobrym i nastawcie się na rozkwit szczęścia.
Nasze myśli działają jak magnesy. Im więcej i częściej myślimy o czymś złym lub dobrym, to istnieje wielkie prawdopodobieństwo, że tego doświadczymy. Pora na wiosenne porządki w głowie (powinnam zacząć uprawiać jogę ;)). Myślmy o tym co chcemy by nam się przydarzyło ale zanim to zrobimy rozważmy wszystkie za i przeciw, bo potem może być za późno.


Na moim blogu kolejny casualowy, codzienny, luźny look. Czasem trzeba wyskoczyć z sukienek i założyć coś niezobowiązującego. Idealne będą spodnie typu Boyfriend (czyli wyjęte z szafy chłopaka), bluza oversize i obowiązkowo trampki. W moim wydaniu prezentuje się to tak :D









Photos by Martyna

Post z dedykacją dla mojej kochanej Olivii, dzięki której wciąż mam w sobie siłę! Kocham Cię i mam nadzieję, że będzie więcej takich cudownych dni, kiedy będziemy mogły po prostu usiąść w kuchni, przy wschodzie słońca i pogadać. Always and 4ever, please be with me!

Myślcie o tym, że będzie lepiej!

Buziaki Malinka

29 komentarzy:

  1. Gdzie robiłaś zdjęcia ?*.*
    Oj zazdroszczę optymizmu na ten w sumie ostatni miesiąc nauki. Mam nadzieję, że do czerwca będzie jej jak najmniej, bo egzaminy gimnazjalne mnie wykończyły, ale na szczęście jestem dobrej myśli ;-)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wielką nadzieję, że egzaminy poszły Ci dobrze. Ja piszę je dopiero za dwa lata i na razie jeszcze tego nie odczuwam.
      Zdjęcia robiłam w Spale, tam też spędziłam moją uroczą majówkę.

      Bardzo Ci dziękuje, buziaki Malinka ♥

      Usuń
  2. Anonimowy5/05/2013

    Jakie ty masz piękne te zdjęcia ;3
    Jesteś bardzo fotogeniczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuje Ci bardzo. Jestem jednak pewna, że nigdy nie zadowolę się w 100% dlatego uważam, że mogłabym na zdjęciach wyjść nieco lepiej ;D

      Xoxo Malli ♥

      Usuń
  3. Zgadzam się z Tobą :).
    + Tobie nawet w worku na śmieci by było ładnie ;P
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że worek na śmieci nie byłby dla mnie odpowiednim ubraniem ;((
      Dziękuje Ci bardzo ♥

      Usuń
  4. Jej śliczne zdjęcia;p
    http://smieszkaeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu pięknie, Malinko! I mądre, bardzo mądre słowa. Podziwiam cię za to, że potrafisz spojrzeć na świat z innej strony ;)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OGROMNIE DZIĘKUJE! Cieszę się niezmiernie, że odkryłam wreszcie w sobie osobę, która potrafi spojrzeć na świat nieco inaczej niż inni.

      Buziaki Malli ♥

      Usuń
  6. Anonimowy5/06/2013

    ejj napisz co z kąd jest ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz. :)

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne spodnie,świetnie zestawiłas te ubrania <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio dobrze czuję się w stylizacjach (à la) casual ♥ Dziękuje bardzo!

      Usuń
  9. Zgadzam się w 100%! Nie ma to jak czysty pozytywizm, niektórzy twierdzą, że optymistom żyje się lepiej :)
    Super zdjęcia i świetny outfit :)
    +dodaję do obserwowanych, bo bardzo podoba mi się Twój styl pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy5/07/2013

    Hej! Nawet w takich ubraniach wygladasz - ŚWIETNIE!
    Bardzo podobaja mi się te czerwone;granatowe branazoletki! Lubię takie: p I swietne tło! Ciesze się ze Olka dodała Twój blog do posta!!
    www.fashionable-sewing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Bardzo się cieszę i dziękuje ♥
      Ja również kocham bransoletki tego typu!

      Czy mogę wiedzieć jaka Ola dodała mojego bloga do posta?

      Usuń
  11. Anonimowy5/07/2013

    Hej Malinka :*Gdzie kupiłaś spodnie i bluzę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;** Spodnie są ze sklepu Please, natomiast bluza ze Stefanela :D

      Usuń
  12. Super post, naprawdę jesteś fotogeniczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy5/07/2013

    a co masz za butkii na sobie ;> ;<33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trampki z Diesel. Niestety należą one do mojej mamy.

      Buziaki ♥

      Usuń
  14. Anonimowy5/07/2013

    A wieec.
    http://begin- with-nothing.blogspot.com/2013/05free-time.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje, wcześniej tego nie zauważyłam. Zrobiło mi się bardzo miło ♥

      Usuń
  15. Anonimowy5/07/2013

    tam jest /2013/05/free-time.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy5/08/2013

    no tak patrze, i dalej nie wiem kogo mi przypominasz;)
    pozdrawiam i zapraszam:

    http://beforeveryoungbaby.blogspot.com/

    xoxo, Klaudia-Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha, dawka śmiechu na dziś już chyba została przeze mnie wyczerpana :D Ostatnio usłyszałam, że przypominam Charlotte z "Ekipy z Newcastle".

      Jak już będziesz pewna kogo to pisz ♥

      Usuń
  17. Obożeobożeoboze *.* jakie boskie spodnie ♥ zakochałam sie w nich od pierwszego wejrzenia ♥ mega sa , na serio ! . Wgl. zdjecia wyszły przepieknie i ty również jhak zawsze ♥♥♥ zapraszam do siebie na nowy post , bedzie mi milo , jesli wpadniesz i zostawisz po sobie slad . http://domi-and-domi1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne te boyfriendy. : )

    #zapraszam
    http://localhipster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy5/09/2013

    Widziałaś już ocenę swojego bloga na szczypcie krytyki? :)

    OdpowiedzUsuń