13 maj 2013

Better than nothing

Witajcie! Cały czas uciekamy od rzeczy nieuniknionych. Wtedy przechodzi nam na myśl "lepiej późnij, niż później", a może lepszym rozwiązaniem byłoby załatwienie pewnych spraw wcześniej. Odwlekamy rzeczy nas przytłaczające, ciężkie i niekomfortowe zamiast stawić im czoło. Zakup nowych gadżetów, nauka, zakupy spożywcze, są wtedy dla nas najważniejszy i zawsze znajdziemy na nie czas. Świetnie Was rozumiem, ja zawsze znajduję czas na rzeczy niepotrzebne, gorzej jednak z wygospodarowaniem chwili na naprawdę ważne sprawy. Z drugiej jednak strony, żyjmy jak chcemy. Nie dajmy sobą rządzić, pomiatać i zawsze trzymajmy się swojego.

Znajdując się w sytuacjach mało przyjemnych, kiedy musimy zmierzyć się z krytyką, zazwyczaj jest nam przykro i źle. Czy naprawdę wstydzicie się tego, że wolicie ubrać się inaczej niż inni, kupić co innego, czy co innego zjeść? Ja nie boję się tego kim jestem, dlatego twierdzę, że mogę więcej. Nadmierne starania by przypodobać się innym osobą, odbierają nam część własnego ja. Liczę się z krytyka ludzi i bardzo cenię ich zdanie, natomiast nigdy w życiu nie zmienię się z powodu złośliwego słowa na temat mojego wyglądu, sposobu życia, czy poglądów. Wręcz przeciwnie. Będę dalej brnęła i starała się być dla siebie jak najlepsza. I wiecie co? Myślę że dzięki temu będę doceniana, a nie traktowana z góry.


Stylizacja! Dzisiejsza w rockowym, streetowym stylu. Ostatnio tak czuję się najlepiej. Co mnie zainspirowało do takiego połączenia? Zakochałam się w stylu Alice Taglioni w filmie "Paryż - Manhattan". Taką stylizację można stworzyć z większości ubrań, pod warunkiem, że połączymy je z odpowiednimi dodatkami. Przy takich outfitach zwróćcie uwagę głównie na ciekawe buty, kurtkę oraz bardzo drobną biżuterię. Zwieńczeniem całości będzie dobranie odpowiednich kolorów. 















Bransoletka



Photos by: Olivka Odrowska
Spodnie, sweter, kurtka - Zara | Koszulka, kapelusz - H&M | Buty - Vans | Bransoletka - pamiątka z wyjazdu | Torba - Reserved

Dzisiejsze wnioski: Szanując, ceniąc i nie zmieniając się dla innych jesteśmy dużo bardziej wartościowymi ludźmi. Nie łączyć rockowych stylizacji z mnóstwem biżuterii ;)

Trzymajcie się cieplutko w tym zimnie!
Xoxo Malinka

37 komentarzy:

  1. Uwielbiam twoje przemyślenia ^^. Stylizacja jak zwykle cudowna *.*
    Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :)
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć takie miejscówki na sesje w swoim mieście! *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w Łodzi też jest kiepsko z miejscami na zdjęcia. Stajemy na głowie by coś znaleźć ale nie zawsze jest to oryginalne. Mam nadzieję, że Wam się podoba.

      Buziaki Malinka ♥

      Usuń
  3. Anonimowy5/13/2013

    Piękna!!! :* Zdjęcia też niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy5/13/2013

    Miejsce na sejse wspaniałe ! Skąd wy macie takie pomysły?! :O Każda sesja w innym miejscu *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda sesja w innym miejscu ponieważ nie chcę Was nudzić. Przyznaję, że robi się coraz trudniej zważywszy na wyczerpującą się powoli listę miejsc -.-

      Mam nadzieję, że uda mi się Was jeszcze nieraz zaskoczyć POZYTYWNIE! ♥

      Usuń
  5. Anonimowy5/14/2013

    Świetna stylizacja, JAK ZWYKLE . Kapelusz REWELACJA jest Ci w nim bardzo twarzowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy5/14/2013

    Jak zawsze super pomysły! ;) Widziałam też ten artykuł na http://e-garderoba.com/ ale w krótszej wersji ;) Jak to zrobiłaś, że dla nich piszesz? ;D Każdy może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie zrobiłam zupełnie nic, by pisać dla nich artykuły ;) Jestem pewna, że nie każdy może to robić, natomiast ja zostałam o to poproszona i było mi niezmiernie miło. Bardzo się cieszę z tej współpracy, ponieważ mogę prezentować swoje umiejętności również w innych miejscach, niekiedy bardziej popularnych.

      Myślę, że e-garderoba.com jest naprawdę świetną stroną i bardzo gorąco ją Wam polecam. Możecie znaleźć tam naprawdę mnóstwo porad, fajnych tematów, a czasem moje wpisy ♥

      Usuń
  7. Anonimowy5/14/2013

    Zdjęcia są wspaniałe! Każda sesja jest w innym miejscu i jestem mile zaskoczona:) Pozdrawiam. http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zdjęcia !!!♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia wspaniałe! W każdym poście wykorzystujesz genialne pomysły!
    I muszę to napisać - we wszystkim Ci ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJOJOJ Dziękuje Ci bardzo. Niezwykle miło usiąść po nieudanym dniu i przeczytać takie piękne komentarze! Od razu mam lepszy humor ♥

      Usuń
  10. Anonimowy5/14/2013

    Yyyyy nie jedz palców bo coś dla mnie musi zostać. Twoje przemyślenia są do dupy. A kapelusz też jest kiepski.

    ~Łowca kurczaków.

    Ps nie jesteś łowcą malinek.zią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Łowco! Widzę, że posługujesz się niezwykle ambitną i wyrafinowaną polszczyzną ZIĄ ;)
      Nic nie szkodzi, dziękuję za twoją opinię, natomiast mi kapelusz podoba się bardzo.

      Buziaki Malinka ♥

      Usuń
    2. Anonimowy5/17/2013

      Kapelusz może i spoko ale ty sama to nie zbyt.Te miliony zdjęć nie są piękne i większość ludzi ogląda je by sie pośmiać.nie znam cie więc cię nie oceniam ale ogarnij zdjęcia

      Usuń
  11. oo świetna stylizacja! no i zdjęcia mega : O

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia:)
    http://smieszkaeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobre buty ;)
    zapraszam do mnie http://igosia56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa notka :D
    Super wyglądasz, naprawdę !

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy5/16/2013

    Wyglądasz okropnie w tym kapeluszu. I według Ciebie do rzeczy nieuniknionych należy kupowanie gadgetów? Powiem szczerze, że twoje przemyślenia nie mają sensu i przeczą sobie nawzajem.

    ~łowca :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łowco wyraziłeś już swoje zdanie i odpowiedziałam na twój komentarz. Myślę, że naprawdę lubisz mojego bloga skoro tak często na niego wchodzisz. Miło mi i dziękuje!

      Buziaki Malinka ♥

      Usuń
  17. Anonimowy5/16/2013

    Witaj Malinko!
    Nazywasz to coś blogiem modowym? Blog modowy polega na tworzeniu oryginalnych rzeczy, a Ty ubierasz się jak połowa osób w twoim wieku. Poza tym ktoś kto chce prowadzić tqkiego bloga powinilen skupiać się na innych sklepach niż H&M, Zara, Beshka itd. Osoba znająca swój styl powinna umieć coś znaleźć nawet w second handzie, przerobić to, zrobić z tym coś fajnego. Zawitaj lepiej na bloga macademian girl to może coś pomoże.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Nigdy nie mówiłam, że jest to blog modowy. Zamieszczam tu dużo różnych rzeczy, które niekoniecznie są związane z modą, chociaż ona jest mi najbliższa. Szczerze przyznam, że nie przepadam za stylem macademian girl i nie zamierzam się na niej wzorować. Co do kupowania ciuchów w second hand'ach to nie jestem zwolennikiem kupowania używanych ciuchów. Owszem, wiele moich koleżanek znajduje tam przepiękne rzeczy, natomiast ja uwielbiam sieciówki. Nie twierdzę również, że ubieram się wspaniale ale na pewno mam swój własny styl i bardzo się z tego cieszę. Mam kilka rzeczy przerobionych ale nie uznałam ich za cud świata i nie zaprezentowałam ich na blogu.
      Mam nadzieję, że rozwiałam wszystkie twoje wątpliwości.
      Buziaki Malinka ♥

      Usuń
    2. Anonimowy5/18/2013

      Rozumiem, dziękuję za odpowiedź. Jednak ja nie mówię o kupowaniu użuwanych rzeczy , a nie koniecznie markowych. (Prawie) taką samą rzecz znajdziesz często w niefirmowym sklepie, kupisz ją za połowe ceny i będziesz o krok bliżej do lustrzanki.

      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Hej ♥ Owszem, zgadzam się z Tobą w 100%. Można kupić podobną rzecz w niefirmowym sklepie. Będzie miała ona jednak jedną znaczącą różnicę. JAKOŚĆ! Dużo bardziej opłaca się kupić koszulkę za te kilka złotych więcej w H&M, czy w Zarze i mieć świadomość, że dobrze wydaliśmy pieniądze, a nasza nowa rzecz będzie nam towarzyszyła przez dłuższy czas. Jeśli jednak zdecydujemy się na zakup ubrania, czy jakiejkolwiek innej rzeczy w niefirmowym sklepie to musimy liczyć się z tym, że pochodzimy w niej do pierwszego prania. Wyblaknie, rozciągnie się, popruje, poodpadają napisy, dżety i inne :D

      Wyznaję zasadę lepiej jedna a dobra, niż wiele beznadziejnych. Oczywiście nie zamierzam Was do niczego przekonywać. Każdy kupuje tam gdzie mu się podoba i nie powinniśmy się w to wtrącać. Jest to bardzo subiektywne. NIE oceniajmy :D

      P.S A lustrzankę udało mi się już kupić, pomimo kupowania w sieciówkach.

      Buziaki Malinka ♥

      Usuń
  18. Super blog :D
    obserwuje i mam nadzieje że ty też zaobserwujesz mojego bloga ;)

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy5/17/2013

    Cześć. Twu. Blok jest sóper mam 9 lat i jestem twojom fankom. Tak jak ty maM własny stajl ale się że mnie śmieją .:'( co zrobic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się. Każdy zasługuje na bycie sobą. Nie zmieniaj się dla innych, trzymam kciuki !! ♥

      Usuń
  20. masz bardzo ładną urodę a jesteś jeszcze bardzo młoda !! jak dojrzejesz będziesz naprawdę piękna!!
    jesteś strasznie podobna do mojej znajomej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło, dziękuje bardzo ;)

      Usuń
  21. Anonimowy5/17/2013

    O kurffa ale jesteś fashion ;ooo

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ciekawa stylizacja :D

    Zapraszam do mnie: http://eseelchen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń