26 mar 2013

Tuesday afternoon

Hej Kochani! Znów idą święta z czym wiąże się więcej czasu wolnego, a co dla mnie i pewnie wielu uczniów najfajniejsze brak lekcji. W tym czasie bardzo chciałabym zrobić kilka sesji. Czy jest jakiś konkretny temat, ciuch, bądź okazja, na którą chcielibyście zobaczyć stylizację? Śmiało piszcie w komentarzach co mam ze sobą zestawić lub dać pomysł na stylizację na konkretny dzień.

Wiecie co jest moim największym problemem?
Nie przepadam za zimnem, a na dworze od czterech miesięcy leży śnieg, ale to nic. Zdecydowanie gorszą cechą, którą posiadam jest brak systematyczności i robienie wszystkiego na ostatnią chwilę! Wiem, że jest to tylko i wyłącznie moja wina. Pomyślałam sobie, że może czas na zmiany. Chwilę po tej wielce ambitnej myśli przyszła kolejna, wyśmiewająca mój plan. Chyba do końca życia będę zmuszona zarywać noce ucząc się lub pisząc rozprawki (jak dziś). Mam nadzieję, że jest jeszcze jakaś deska ratunku. Doskonale wiem, że sama nie dam rady, dlatego mam do Was prośbę. Motywujcie mnie i dodawajcie komentarze o zabawnej treści.. np. "Odrobiłaś lekcję?", "Pamiętaj o rozprawce", czy "Sprzątnij pokój"!
Widząc taki wpis na pewno uśmiechnę się do monitora i bardzo możliwe, że przypomnę o zaległej pracy domowej z matematyki!

Wtorkowe popołudnie powinno być spokojne i miłe. Moje takie było! Spotkałam się z Martyną i zrobiłyśmy zdjęcia, następnie udałam się do centrum handlowego w celu spędzenia czasu z moją kochaną mamusią!
Dzisiejsza stylizacja jest wprost idealna do szkoły. Wygodna, grzeczna ale nie nudna. Idealnym połączeniem dla burgundu jest na przykład biel i brąz, które dzisiaj zastosowałam.
Specjalnie dla mojej czytelniczki/czytelnika zestaw z burgundowymi baletkami.










Martyna





 Spodnie, baletki, kurtka skórzana - Zara   Koszula, szary T-shirt - H&M

P.S Zapraszam na modnapolka.pl, fanpage, oraz na ask.fm

Buziaki, Wasza MALINKA <3

19 komentarzy:

  1. Anonimowy3/26/2013

    Ładna jesteś, bez kitu ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3/26/2013

    Jesteś boooskaa *.* Ślczna, sympatyczna, inteligentna a przede wszystkim jesteś sobą !! Bardzo zazdroszę ci przyjaciół. Masz komu się wygadać, po śmiać, iść na sesje czy spacer !!! Uwielbiam twojego bloga i pomysłów. Ja bardzo bym cię prosiła, abyś nagrywała więcej filmików. ;) Tego tu mi jedynie brakuje ;) I może jakaś stylizacja z koczkiem, coś typu Mania z "Przepisu na Życie " Oooo!! i Jeszcze jedno śliczna kobietko Odrobiłaś Pracę Domową ??!! ^^ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak prace domową odrobiłam ;D (dziękuje Ci za przypomnienie). Ja również bardzo się cieszę, że mam takich wspaniałych przyjaciół. Kocham ich nad życie! Chętnie zrobię stylizację w koczku. Fajny pomysł, dziękuje <3

      Usuń
  3. Stylizacja prosta, ale świetne :))))
    Sprzątnij pokój!
    Ps. ja też bym musiała hahahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;**
      Parę minut temu skończyłam sprzątać pokój, wyszło mi całkiem nieźle :>

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! Czekałam na nią bardzo długo ale w końcu udało mi się ją kupić i teraz jestem zadowolona! <3

      Usuń
  5. Anonimowy3/27/2013

    Bardzo zazdroszczę Tobie urody :)Ja bym chciała zobaczyć jakąś stylizację z conversami kremowymi takimi jak moje <3:* (widziałam na jednych z wielu Twoich zdjęć że miałaś takie) proszę o więcej postów bo coś masz zaległości;D no i oczywiście pamiętaj o pracach domowych :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć :D Kremowe Converse nie były moje (niestety) -.-'
      Możesz dodać kremowe Conv do każdej stylizacji jaką proponuję właśnie z tymi butami tylko w innym kolorze :D

      Buziaki, Malinka <3

      Usuń
    2. Anonimowy3/29/2013

      Miałaś jeszcze takie różowe na jednej ze stylizacji, proponuję właśnie te różowe ;)

      Usuń
  6. Śliczna styłówka <3
    Zapraszam do mnie <3

    Small <3
    http://small-orange98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuje! <3
      Chętnie odwiedzę Twojego bloga.

      Usuń
  7. Dziękuje bardzoo ;*** Chętnie odwiedzę i dziękuje za obserwację!

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚWIETNE ZDJĘCIA, A BLOG JEST MEGA!<3
    ZAPRASZAM W WOLNEJ CHWILI DO MNIE! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE BARDZO! CHĘTNIE DO CIEBIE ZAJRZĘ :D

      Usuń
  9. Nie , zaobserwowałaś mnie :( , a w komie pisałaś że już zaobserwowałaś ..

    OdpowiedzUsuń