30 sty 2013

Sweaters

Brakowało mi natchnienia, inspiracji. Siedzenie w czarnej dziurze, zwanej również domem, mocno przytępia zmysły. Zamienia nasze pomysły i możliwości w proszek do pieczenia. W coś z czego dopiero może coś powstać, ale tylko wtedy, kiedy odzyskamy kontakt ze światem.
Przeglądając wieczorami tysiące blogów, vlogów i photoblogów znalazłam zaczątek inspiracji. Kiedy mam już parę pomysłów, mogę przerobić je na swój sposób i zainspirować (mam nadzieję) Was.
Niedawno zostałam zapytana "Czemu akurat blog o ubraniach?". Ubrania to moda, moda to sposób wyrażania swoich emocji i pomysłów. Nierzadko trzeba być odważnym by skompletować strój, w którym będę się dobrze czuła ale i wyglądała. To wyzwanie, a ja lubię je podejmować.

Zaczątkiem mojego natchnienia były swetry. Są takie zwykłe, a odpowiednio uchwycone na zdjęciu zamieniają się w element westchnień kobiet, a nawet mężczyzn.







sweterek - H&M

Reserved

Reporter

Reporter

H&M

 Obydwa sweterki są z H&M :D


Niezbędnym elementem nadającym stylizacji "pazura" jest biżuteria. Naszyjniki, pierścionki, bransoletki...
Często zdarza się, że mam dość sukienek, obcisłych bluzek, czy spódniczek. Wtedy moimi najlepszymi przyjaciółmi są koszule, bądź sweterki. Luźny 'look' sprawdza się z butami na obcasie, ale oczywiście nikt nie każe Nam ich zakładać. Wybierzmy baletki, trampki, martensy, botki .. są wygodne i pasują do większości stylizacji. Do swetrów i koszul często wybieram ciężkie buty i ozdoby z ćwiekami. Nadają charakteru i nie wydają się banalne!

Powodzenia przy tworzeniu luźnych, niezobowiązujących zestawów. Ja natomiast zamierzam spełnić się w roli projektanta i przerobić kilka swoich ubrań, na wspaniałe "must have". To świetny pomysł na oszczędzenie kilku złotych. Spróbujcie! ;D

P.S Teraz czuję, że mogę wszystko. Świat stoi przede mną otworem, a ja postaram się wykorzystać wszystkie cudowne chwile, które mi podaruje. Wiem, że potrafię i uda mi się pomimo wielu przeciwności losu!

Buziaki, Wasza Malinka <3

17 komentarzy:

  1. Anonimowy1/30/2013

    Witaj , Malinka. ŚWIETNA NOWA ODSŁONA BLOGA. DĄŻYSZ DO DOSKONAŁOŚCI , NAPRAWDĘ BRAWO ZA NOWE POMYSŁY. TO PRZEKONAŁO I UTWIERDZIŁO MNIE O SŁUSZNOŚCI ODDANEGO GŁOSU NA TWÓJ BLOG!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj.:* Dziękuje bardzo za oddany na mnie głos. Jest to dla mnie niesamowicie ważne.
      Staram się by każdy mój post był jak najlepszy :D


      MALINKA <3

      Usuń
  2. Też uwielbiam sweterki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Malinko gdzie kupilas sweterek w paski ? (Bialo niebieskie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten dłuższy, tak ?? Kupiłam go w H&M. Było to niestety dawno.. Możesz jednak poszukać w internecie ;D

      MALLI <3

      Usuń
  4. Pierwsze trzy są prześliczne ♥.♥
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zakwalifikowania się do III etapu w konkursie na Blog Roku 2012 i może uda nam się spotkać na Gali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się spotkamy i również gratuluję.! Trzymam za Nas kciuki ;D

      MALINKA <3

      Usuń
  6. Podobają mi się wszystkie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy1/31/2013

    Jesteś śliczna :) Świetny blog obserwuje i liczę na rewanż, albo chociaż opinie. http://tojainietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :* Dziękuje Ci bardzo za tyle miłych słów! Oczywiście z chęcią obejrzę twojego bloga.

      MALINKA <3

      Usuń
  8. Fajny blog. Zapraszam na mojego. http://younghater.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heeej ;) Dziekuje bardzo i oczywiscie z checia wejde na twojego bloga

      Malinka <3

      Usuń