24 sty 2013

Instagram

Heej! Mój dzisiejszy dzień można określić dwoma słowami "leżenie" oraz "lenistwo". Nie przepadam za takimi dniami. Tak już niestety mam, że jak jestem w domu nie potrafię sobie wygospodarować czasu na najważniejsze rzeczy.
Mam dla Was jednak coś bardziej ciekawego. Mianowicie zdjęcia z mojego Instagram, gdzie możecie mnie znaleźć pod nazwą "maaalinka".

Poniżej zdjęcia robione dzisiaj. Ubiór bardzo domowy na dodatek jeszcze w czasie choroby więc zupełnie luźno. Spodnie, koszulka, długie ciepłe skarpety i (obowiązkowo) moje ukochane kapcie.
Możecie zobaczyć moje "ja" w wersji 100% naturalnej. Jak Wam się podoba?
Zdjęcia z dziś.. ;D



Poniżej, zdjęcia robione już wcześniej <3



Jeśli również macie swoje konta to zapraszam do podawania w komentarzy waszych nazw. Z chęcią zobaczę profile moich czytelników. Oczywiście możecie również liczyć na mnie w kwestii obserwowania. Każdą osobę, która jest zainteresowana większą ilością zdjęć zapraszam na mój profil.
To jest bardzo proste. Wyszukujecie moją nazwę "maaalinka" w Instagram'ie i możecie oglądać zdjęcia robione przeze mnie ;D

P.S Kochani mam już dość tej choroby. Chciałabym móc wyjść z domu i porobić coś innego niż oglądanie filmów, chatowanie czy spanie. Wiem, że niektórzy z Was może chcieliby się znaleźć w mojej sytuacji ale mówię Wam ... NIE CHCIELIBYŚCIE ;D. A na dodatek to straszne samopoczucie.

Loveee Malinka <3

18 komentarzy:

  1. Oh God, why.. moje zdjęcie tutaj -.-
    Ale ok . Ja to "OOLIISS" ^^
    I zrobiłaś zdjęcia beze mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszłaś świetnie z resztą sama je obrobiłaś ;D
      Musiałam wybacz mi Olivia.

      MALINKA <3

      Usuń
  2. Anonimowy1/24/2013

    Hej Wszyscy moi znajomi maja ten caly Instagram na swoich telefonach. Od kilku lat jestem fanem Iphonow i moze powinienem rowniez ściągnąć te aplikacje? Jest przydatna czyr raczej nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki tej aplikacji możesz łatwo i szybko nadać swoim zdjęciom fajnego wyglądu. Oprócz tego Instagram umożliwia udostępnianie tych zdjęć. Myślę, że jest to fajna zabawa. Ja jestem bardzo zadowolona. Aplikację można ściągnąć nie tylko na Iphon'y ale również na inne smartfony ;D

      MALINKA <3

      Usuń
  3. Anonimowy1/25/2013

    jaka masz komórke ;> ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy1/25/2013

    Malinko, może chciałabyś się zgłosić na szczypcie krytyki (http://szczypta-krytyki.blogspot.com/) Chętnie przeczytam opinię o twoim blogu. :) Jeśli się zdecydujesz to uwaga długi czas oczekiwania :/
    Em

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również chętnie przeczytam opinię o moim blogu. Pewnie, że się zgłosze.

      MALLI <3

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia, ślicznotko ; *
    --------------------------
    czy możesz zagłosować na mojego bloga w konkursie na blog roku 2012? Koszt sms wynosi 1,23 zł. Wyślij SMS o treści J00170 Na numer 7122. Dochód z SMS zostanie przekazany na integracyjno - rehabilitacyjne obozy dla dzieci z ubogich rodzin i dzieci niepełnosprawnych. To dla mnie ważne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama startuje w tym konkursie ;D Mam już nawet dwie kuliki (dla zorientowanych w temacie).
      Ale pewnie..! Zagłosuję. Proszę również o twój głos :*

      MALINKA <3

      Usuń
  6. Śliczne fociaszky <3 I Nelly jest też śliczniutka <3
    zapraszam na nowego bloga : small-orange98.blogspot.com

    Small

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.! Na pewno odwiedzę ;D

      MALLI <3

      Usuń
  7. Anonimowy1/26/2013

    Jakoś nie widzę różnicy pomiędzy tym jak wyglądasz "normalnie" a jak chora .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mam to uznać za komplement .. hahaha? :D
      Uważam, że jak jestem chora wyglądam jednak gorze niż na co dzień :(

      MALINKA <3

      Usuń
  8. Bardzo fajne zdjęcia :D
    http://w-zwierciadle--codziennosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń