25 paź 2012

Muzyka ..

Hej ! Wróciłam nie dawno z gitary. Było świetnie. Słuchaliśmy utworów, które ewentualnie w przyszłości, mam nadzieje bliskiej, zagramy.!

Jak na razie moja gra na gitarze klasycznej jest nieco ograniczona. Nie do końca nauczyłam się jeszcze wszystkich akordów.. ale na wszystko przyjdzie czas. W końcu mi wyjdzie.

Cóż dzisiejszy post chciałam poświęcić kilku znakomitym utworom, których przez ostatnie dni słucham najwięcej ;P

Więc tak zacznijmy od świetnego kawałka  "Eric Clapton - Layla"


 


Dalej .. :D




No i ADELE .. <3



Jak na razie to tyle. Dostałam prośbę od paru osób o podanie kilku utworów, które obecnie są u mnie na pierwszym miejscu .. ;D


Buziaki MALINKA <3

2 komentarze:

  1. Anonimowy10/26/2012

    adele <333 Kocham tą piosenke ;D
    dodawaj więcej outfitów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okkkk! nie ma sprawy .. ;p

      Buziaki MALINKA <3

      Usuń