5 cze 2012

Wsparcie

Hej Kochani. Ja z Oliwią jesteśmy nierozłączne, ale pewnie już to wiecie. Wszystko co robimy, robimy razem. Dzisiaj miałyśmy okazję pomóc naszemu przyjacielowi, który nie ukrywajmy był bardzo przygnębiony. Nie mogę powiedzieć Wam niestety o kim mówię, bo to nie o nim jest dzisiejszy post. Zależy mi tylko na tym żeby każdy zdał sobie sprawę z tego ile zła można wyrządzić małą bezsensowną rzeczą, słowem lub czynem. Świat byłby o wiele lepszy gdybyśmy mieli tego świadomość. Ja nie mam. Czasem robię coś zupełnie nie potrzebnie, zdarza mi się powiedzieć o słowo za dużo, mimo to staram się tego nie robić.!

Mam dla Was mój dzisiejszy OutFit

Buty - Converse

Bluzka - H&M

Zegarek - Swatch

Naszyjnik -Apart

Kurteczka - (Ta nowa) Zara


Spodnie - Stradivarius


Jak Wam się podoba ...?

Oprócz naszego dzisiejszego wsparcia przyjaciela nic się nie wydarzyło. Proponowane oceny i trochę zamieszania na przerwach ..  Nic ciekawego

Jest mi trochę przykro. Dziś muszę nacieszyć się moją najukochańszą mamą, gdyż jutro wyjeżdża i wraca dopiero w niedziele. Jesteśmy bardzo do siebie przywiązane, więc troszkę Mi smutno. Ale na szczęście Ja w tym czasie będę się leniła w Anastazewie, u moich kochanych chrzestnych..! Będzie na pewno bardzo zabawnie, zresztą jak zwykle.


Z pozdrowieniami .. dla ******* i trzymaj się .!

Buziaki Kochani .. MALINKA <3

5 komentarzy:

  1. Anonimowy6/05/2012

    Tak masz zdecydowanie rację .. zawsze trzeba pomagać swoim przyjaciołom <3 Chyba, że nie są tego warci to nie ale z tego co widzę to dobrze wam się układa :) Życzę wytrwałości w przyjaźni <3
    Nelly <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jesteśmy nierozłączne .. I wiesz co nie przeszkadza mi to .. :D Jak komuś się to nie podoba to jego problem .. :P
    Buziaki ;** Olken <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy6/05/2012

    Fajnie jest mieć przyjaciół :) Zwłaszcza tak zgranych jak wasza paczka :D Wyglądacie naprawde Meega ! A co do fotek to ZAJEBIOZA ! Jak zwykle :D
    Pozdrawiam ;*
    Nicki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy6/05/2012

    Dziekuje wam ;* Chcialem tylko jeszcze cos dodac... Mala rada dla kazdego! Czasami warto powiedziec o jedno slowo za malo niz kilka za duzo <3

    Na cale szczescie jest juz lepiej ;) Jeszcze raz dziekuje wam za pomoc <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy6/08/2012

    Ale ryjisko!

    OdpowiedzUsuń