19 cze 2012

Sesja, dworek, dobry dzionek :D

Witam, Witam .! I jak udało Wam się przeżyć kolejny dzień ? Mi się udało. Zaczęło się jak zwykle, czyli od szkoły. Przyszłyśmy (z Olką) do domu dosłownie na chwilę. A dzięki komu.? Hemm.. Błażej wyciągnął Nas na dwór. Posiedzieliśmy na skwerku, pojechaliśmy do parku Poniatowskiego, gdzie miałyśmy okazję poznać jego dziewczynę i znajomych. Wróciłyśmy całkiem niedawno, niecałe 15 minut temu. Ale jesteśmy strasznie zmęczone, głodne i przede wszystkim śpiące, bo całą noc spędziłyśmy na gadaniu. :D Obiecałam Wam sesję... A więc proszę bardzo. Zdjęcia miały być zrobione dzisiaj ale nie mogłyśmy się powstrzymać i zrobiłyśmy je wczoraj. :P

Z Oliwią <3


















I jak podoba Wam się sesja ...? Jakieś uwagi, pochwały, zastrzeżenia.. ? <3


OutFit

Bluzka - H&M
Szorty - H&M
Kamizelka - H&M
Rzymianki - Zupełnie nie pamiętam :)
Okulary - Vans


Cieszę się z tak udanego dnia. Teraz pozostało tylko zjeść drobną kolację, wykąpać się i w sumie to mogłabym pójść spać. Ale nie łudźmy się... wcale tak nie będzie.

Pozdrawiam Wasza MALI <3

4 komentarze:

  1. Wygladacie teraz prawie jak siostry :P
    Oliwia ma fajna grzywke ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6/19/2012

    Hej frutruje mnie jedno pytanko :D co z twoimi vans'ami? zapowiadalas ze sobie je kupisz albo ze je juz zamowilas...no nie wiem nie pamietam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej .! Czekam i czekam. Zmówiłam Vans'y w sklepie i pani ma mnie poinformować kiedy przyjdą. Jest bardzo ciężko, ponieważ w magazynach nie ma czerwonych Vansów w moim rozmiarze. No i co ja mogę zrobić. Wciąż czekam jak będę miała.. To na pewno napiszę <3

      Pozdrawiam MALINKA <3

      Usuń
  3. Anonimowy6/20/2012

    Wy jesteście takie piękne *_* Dodawajcie więcej fot ;***

    OdpowiedzUsuń