10 cze 2012

Przerwa

Witam Was.. moi drodzy. Nie wiem w jaki sposób mogę Was przeprosić i wynagrodzić moją nieobecność. Jak już dobrze wiecie byłam w Anastazewie gdzie nie miałam możliwości dodania posta. D: Nie martwcie się ... już wróciłam i zaczynam pisanie od nowa.

Dzisiejszy dzień spędziłam z Olką i paroma innymi osobami. :D Było super. Najgorsza jednak okazała się pogoda. Hemm. Deszcz, deszcz, wiatr, zimno, znów deszcz.. bezsensu taka pogoda. Chciałabym żeby było ciepło. Czas dla szortów, lodów i wyjść na dwór... a tak to nic.! ;(

Mam dla Was parę moich fotek z wyjazdu :*


Z tyłu Manolo .. <3


hipnotajzing eyes.. :*

Cudny Orlando ..:*

A to prezent od mamy ..... Hem uroczy . <3



I jak . podobają się Wam fotki ..?

Jutro znów szkoła. Oceny już prawie wystawione, więc nie trzeba się uczyć. Parę kartkówek (nie wiem po co) i koniec szkoły. Nie mogę doczekać się lata, a jeszcze bardziej gimnazjum. Czekam ..! :D

Buziaki Kochani .. MALINKA <3

2 komentarze:

  1. Fajny Orlando ! ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6/18/2012

    Śliczne jest to trzecie zdjęcie <33333 I bardzo ładnie Ci w tej kurteczce ;3

    OdpowiedzUsuń