12 cze 2012

Która ..?

Hej Kochani ! Dzisiejszy dzień zaczęłam jak zwykle od pójścia do szkoły, z której na szczęście dość szybko wyszłam. Po odrobieniu lekcji i zjedzeniu obiadu, wsiadłam w tramwaj i dojechałam do mamy. Umówiłyśmy się wcześniej, że będzie czekała w galerii (łódzkiej) w celu rozejrzenia się po sklepach. Weszłyśmy do paru sieciówek i nic. Ale na całe szczęście zdążyłam się już do tego przyzwyczaić. Pochodziłyśmy jeszcze troszkę i zajrzałyśmy do "House". Kupiłam sobie spódniczkę, naszyjnik i uwaga ... drugą spódniczkę. w tym właśnie tkwi problem. Mam do Was jedną WIELKĄ prośbę.. Chciałabym żeby każdy dodał komentarz, w którym napiszę, która spódniczka mu się bardziej podoba i, którą powinnam zatrzymać, a którą oddać. Co dziwniejsze różnią się one tylko kolorem. Są plisowane.. lekkie i wyjątkowo w moim guście. Pomóżcie mi wybrać. To dla mnie bardzo ważne, a mój dylemat mnie coraz bardziej wkurza.



Szara w zestawie ze sweterkiem.. :D

Łososiowa.. do wszystkiego bardziej dziewczęca. <3


Naszyjnik ..... wyjątkowo przypadł mi do gustu .. <3

Do porównania :D

Piękna, zwiewna pasująca od wszystkiego na zimę i lato :P

Łososiowa  nadająca lekkości i subtelna .. :D


Wszystkie rzeczy zostały zakupione w sklepie "House". Proszę was bardzo o pomoc. Ja niestety muszę iść teraz pogłówkować nad zadaniami z matematyki .. :D

Buziaki MALINKA <3

12 komentarzy:

  1. Anonimowy6/12/2012

    tak zgadzam się z Olcią ;* Łososiowa najładniejsza <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6/12/2012

    Szara jest równie piękna co łososiowa lecz wydaje mi się, że właśnie takie łososiowe kolory lub pastelowe są ładniejsze od takich szarych <3 A poza tym kolor łososiowy jest piękny <3
    Pozdrawiam Nicki <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy6/12/2012

    Ja na twoim miejscu wybrałabym łososiową <3 Jakoś tak bardziej do mnie przemawia <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy6/12/2012

    w sumie łososiowa jest ładna ale szara ładniejsza .. wszyscy teraz będą chodzić w takich pastelowych kolorach a ty będziesz oryginalna i będziesz chodziła w szarościach ;D
    Pozdrawiam Nelly <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy6/12/2012

    Witaj,

    MALINKA, zdecydowanie jestem za SZARĄ , JEST WYJĄTKOWA !!!!

    Pozdrawiam SNOOKI

    OdpowiedzUsuń
  6. wybierz łososiową <3 jest prześliczna
    nowy post http://fashiongeeks-geeks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy6/14/2012

    Łososiowa. Napisz coś więcej dlatego bo zauwazylam ze ten post byl pisany z niechecia tylko po to by sie zapytac o spodniczke a my tez chcemy miec fajny posty o tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee.... Skąd. Żaden z moich dodanych postów nie był od niechcenia. W tym akurat spytałam o spódniczkę, ale naprawdę nie pisałam go z niechęcią, a wręcz odwrotnie. Ale jeśli jednak odniosłaś takie wrażenie to bardzo przepraszam i postaram się poprawić .. :D

      Pozdrawiam MALINKA <3

      Usuń
  8. Anonimowy6/14/2012

    Hej Malinka ;D
    Faktycznie duży dylemat, a chodzi tylko o kolor..!
    Ale jeśli prosisz, aby pomóc ci w wybrani spódniczki to dla mnie.... Szara..!

    PoZdRoWiOnKa ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy6/14/2012

    Hej ...
    Ja myślę że Łososiowa bardziej do Ciebie pasuje ... :D ... I jest taka dziewczęca :) Ja mam pytanie ... Kiedy wstawisz jakiś cover ? :*
    Pozdrawiam : Myszata xdd

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy6/18/2012

    Łososiowa <3333

    OdpowiedzUsuń