23 cze 2012

Dzień Taty

Hej Kochani.! Dziś dzień taty. Wszystkie pociechy składają życzenia, dają prezenty i cieszą się wspólnie spędzonym dniem. Ja zawsze dawałam tacie prezenty i kartki z życzeniami. Dziś jednak było inaczej. Umówiłam się, że po mnie przyjedzie. Zabrałam tatę do "Wedla" w Manufakturze. Zjedliśmy czekoladę na zimną, naleśniki i wypiliśmy napoje. Było wspaniale. Ciepło, radośnie i bardzo miło. Ciesze się, ze mogłam spędzić dzień z moim kochanym ojcem, z którym tak rzadko się widzę .  : D

Mam dla Was zdjęcia
Miłego oglądania :P
Delektujcie się widokiem naszych pysznych zamówień.











A poniżej OutFit z dzisiaj. :D







OutFit
Bluzka - H&M
Szorty - H&M
Buty - Converse
Kurtka - Zara


Jeśli będziecie mieli problemy z prezentem dla rodziców to zdecydowanie polecam ten... co ja wypróbowałam. Pomimo ślicznego wyglądu deserów, lokalu, to "Wedel" zachwyca również smakiem .. :p Polecam BARDZO .. !

Mam również do Was prośbę.. Jeśli macie Facebooka to polubcie stronkę (społeczność)  
https://www.facebook.com/RwalabymCieJakChujuMujuDzikieWeze


Zapraszam ... :D

Buziaki Kochani .. Pozdrawiam Wasza MALINKA <3

2 komentarze:

  1. Anonimowy6/23/2012

    mmmraśnie :D sama bym zjadła coś takiego :) kiedy to zobaczyłam aż się głodna zrobiłam :D A to nie dobrze, gdyż o tej godz nie powinnam jeść, ponieważ będę gruba .. :D hahahaha
    Pozdrawiam Nelly <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6/24/2012

    Tata musi być dumny z Ciebie, jestes bardzo kreatywna i masz świetne pomysły. A co do czekolady w WEDLU to rzeczywiście smaczna , mniam mnaim.
    Pozdrawiam SNOOKI

    OdpowiedzUsuń