1 maj 2012

Druga część zdjęć

Witajcie... U mnie ciągle bosko. Mam nadzieję, ze u was również. :P Cały czas staram się czerpać jak najwięcej z tego wyjazdu. Bardzo nie lubię ludzi, którzy wiecznie narzekają na życie mówiąc "Jak ten czas szybko mija" ... Czy naprawdę tak trudno jest cieszyć się z tego, który jest nam przeznaczony .? I choć przez chwilę myślałam sobie, że ten cudowny weekend za niedługi czas się skończy... powstrzymałam się i przestałam myśleć tak pesymistycznie. Ciągle chodzę w szortach, kostiumie i cieniutkich bluzkach, ponieważ w taką pogodę trzeba się cienko ubierać. Moje ciało jest muśnięte delikatną warstwą opalenizny ale nie mam się czym martwić, bo to jest dopiero trzeci dzień wyjazdu . :D A ja bardzo szybko się opalam. :D

Mam dla was obiecaną 2 część sesji .. ZAPRASZAM .. <3

Cała prawda o mnie . :D


Być sobą <3



Podobają mi się moje oczy


OutFit

szorty - House
podkolanówki - T.K Maxx
koszula - H&M
koszulka - Intimissimi
bransoletki - Empik
naszyjnik - prezent .. :P
okulary - Vans
buty - Converse

Ruszam rozpalić ognisko.. :D Będą kiełbaski ..Hmmmm Pycha. Jest już trochę późno więc zaczyna się robić chłodniej, zwłaszcza że domek jest nad samą rzeką (Pilicą).... Proszę o ocenienie zdjęć w komentarzach <3

Pozdrowieni i buziaki wasza Mali :*

3 komentarze:

  1. Anonimowy5/02/2012

    Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy5/02/2012

    no to smacznej kiełbaski życzę. ;)
    fotki bardzo fajne. nie jest ci gorąco w tych podkolanówkach? wyglądają na grube.

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy5/02/2012

    Bardzoooo fajny blog i świetne zdjęcia :)
    Zapraszam na liwia-lengowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń