19 kwi 2012

Wyjście

Witajcie.. :* Dzisiaj zamiast lekcji byłam w muzeum ms2... Mam dla was dwie fotki obrazów, które w sumie jako jedyne mi się spodobały. Nie jestem fanką sztuki nowoczesnej. Nie jest dla mnie sztuką. Ale do muzeum zapraszam, bo na prawdę warto zwiedzić.. :D

Oto zdjęcia :




Na całe szczęście dałam się dzisiaj wyciągnąć na wyjście z przyjaciółmi. Siedzieliśmy na ściance i gadaliśmy, wygłupialiśmy się i megga dobrze bawiliśmy. Dziękuje za tyle niezwykłych wrażeń .. :D

Teraz siedzę z Oliwią u mnie w domu... jest świetnie..! Mam nadzieję, że jutro również będzie genialnie i nie zabraknie chłopaków do wygłupów..!

Jestem strasznie zmęczona...  wybaczcie, że dzisiejszy post jest taki krótki ale ostatnio objawiła się u mnie wada wzroku i jestem umówiona do okulisty. Bardzo nie chciałabym nosić okularów, więc staram się ograniczać korzystanie z laptopa telewizora i różnych rzeczy tego typu..

Buziaki, wasza ślepa MALINKA :*

Specjalne pozdrowienia dla Wiktora, Piotrka, Kuby no i oczywiście Olki (mojej fotografce) :**

Nie wiem co bym bez was zrobiła.. :D Dziękuje Hahahahaha ... <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz