29 kwi 2012

Ready

Hej.! Jestem już spakowana i cała szczęśliwa z powodu wyjazdu. Ściągam ostatnie utwory na Ipoda i jestem gotowa. Postanowiłam zrobić dzisiaj coś zupełnie odlotowego i doczepiłam sobie rude (drobne) pasemka. Wyglądają bosko :P Jestem strasznie zadowolona. Za jakieś 15 minut muszę wyjść z domu i ruszyć ale postanowiłam do was jeszcze napisać.

Może jeszcze nie zauważyliście ale zmieniła się ankieta. Jest na inny temat i bardzo proszę o oddawanie głosów. Pomoże mi to w udoskonaleniu bloga . <3


Moje pazurki .. :D

Czy ktoś może wie gdzie można kupić takie cudne szorty z wysokim stanem .?


Mam też dla was ważną wiadomość... posty będę dodawała codziennie przez cały wyjazd więc wchodźcie ..

Chciałabym życzyć wam słonecznej majówki, mnóstwa zabawy i dobrego humoru...

Buziaki MALINKA <3 :*

1 komentarz:

  1. Mam identyczny kolor pazurków :)

    Zapraszam do siebie :

    http://widze-czuje-slysze.blogspot.com/

    http://widze-czuje-slysze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń