22 kwi 2012

Hmmm.. włoski

Witajcie.. :D Obudziłam się dzisiaj rześka i naładowana dobrą energią. Cały czas na mojej twarzy występuje uśmiech. Czy to niecudowne być takim szczęśliwym bez powodu. Szkoda tylko, że nie mogę się spotkać z przyjaciółmi, ponieważ jestem u taty. No ale trudno przez to mam więcej czasu dla was .. <3

Mój dzisiejszy post będzie o włosach. O tym co mnie zachwyca i inspiruje do coraz to nowych poczynań związanych z moją głową, a dokładniej z tym co jest na niej.. :D Bardzo podobają mi się włosy proste, rude, kasztanowe, czarne i w ogóle wszystkie.. Ale ostatnio nie mogę przestać się zachwycać włosami kręconymi..! Sama próbuję pokręcić swoje ale niestety, moje włosy są bardzo trudne do ułożenia i nawet jeśli uda mi się zrobić piękne fale, to i tak po niedługim czasie znów są nudne i proste.. ;(

Mam dla was parę fryzur, które mnie po prostu powaliły.. I co wy na to .. ?

Moje marzenie.

Chciałabym mieć piękny rudy odcień włosów.. "i like it"

Wyobrażacie sobie, że takie śliczne fale opadają wam na ramiona .. :D

Skąd ja znam tą cudną dziewczynę.?

Osobiście bym sobie tak nie przefarbowała włosów, ale u kogoś mi się to podoba . !
I niech tylko ktoś mi powie, że kokardy nie są fajne.. !
Mom, PLEASE...!
Naturalne jest piękne... Ale czasem można zaszaleć ..!

To tyle z włosów. Mam do was jeszcze cztery pytania.

1. Które ze zdjęć powyżej podoba wam się najbardziej..?
2. Jakie macie sposoby na utrzymanie fryzury i w ogóle jej zrobienie..?
3. Jakie odżywki polecacie i dlaczego..?
4. Jakie macie włosy i czy jest coś co chcielibyście w nich zmienić ..?

Mam nadzieję, że zauważyliście już pojawienie się zakładki "My 20-top" :D zapraszam do komentowania utworów np. w tym poście lub w innych. Czekam również na wasze odpowiedzi dotyczące moich pytań.


Pozdrowienia i całusy :* MALINKA ... <3

1 komentarz:

  1. Anonimowy4/23/2012

    Mi się najbardziej podoba ostatnia fryzura! Gdybym miała dłuższe włosy, to też bym sobie takie końcówki zrobiła:) Ja mam cienkie i łatwe w ułożeniu włosy. Codziennie zaraz po umyciu susze je i układam na szczotkę lub wałki, później w zależności od nastroju kręcę lub prostuję. Odżywki używam Dove, do spłukiwania, żeby nie obciążać włosów. Jak fryzura musi się trzymać cały wieczór, to nakładam też piankę, a po ułożeniu spryskuje lakierem Timotei.
    Generalnie wszystkie fryzury ekstra!
    Pozdrawiam, Żabcia:)

    OdpowiedzUsuń